emma

8. januar 2015

exam


Den foregående uge og næste uge bruger jeg og har jeg brugt på at læse op til eksamen. Har jeg lyst? Nej, egentlig ikke. Jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen. Det er gråt og mørkt og regner, og jeg skal bare læse og skrive noter og øve og læse lidt mere. Sikke en masse og'er i den sætning, men de har vel også den bedste effekt til at bringe meningen frem - at det lyder ekstremt kedeligt og januar-agtigt.
Håber, I har en lidt mere farverig januar, end jeg har lige på nuværende tidspunkt.

5 kommentarer:

  1. Desværre er min januar slet ikke mere farverig end din - tre mundtlige eksaminer er i vente. Og jeg gider på ingen måde heller ikke! Men vi må op på hesten og glæde os til vi er igennem - dén følelse er nemlig fantastisk. Held og lykke med dine eksaminer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv, det lyder kedeligt! Det må vi nemlig - det er den bedste følelse. Held og lykke til dig også!

      Slet
  2. Hej Emma!

    Jeg har lige været til åbent hus på KEA, men jeg glemte at spørge de studerende om noget af det, der for mig betyder aller mest ved et studie, nemlig det sociale miljø. Hvordan er det at gå på KEA, sådan rent socialt? Har de f.eks. arrangementer, der ligner universiteternes rustur og fredagsbar, og hvad er dine oplevelser omkring uddannelsen?

    Tak, for en skøn blog med de dejligste billeder!

    Mvh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna!

      Beklager det sene svar!
      Åh ja! Det er også noget af det, jeg synes er aller vigtigst. Jeg er super glad for, at det sociale miljø på den KEA (Lygten 16), som jeg går på, er rigtig godt. Der er fredagsbar næsten hver fredag, og så er der fester ind imellem også. Der er ikke som sådan en rustur, som på universiteterne. I hvert fald ikke på den KEA, jeg går på. Der er en rusweekend. Så det vil sige, at den første weekend efter, at man starter, er der i weekenden en form for rustur. Det er dog på skolen, det foregår, men øllet og alt det sjove er ikke skåret væk, og man kommer stadig til at lære en hel masse at kende, så det må absolut ikke droppes.
      Jeg har haft nogle af de skønneste oplevelser i forbindelse med det sociale på KEA. Jeg deltager i næsten alle fredagsbarer, fordi det er noget af det bedste, jeg ved, og det betyder så meget, at der er et godt socialt miljø. Det ville jeg for ingen pris undvære.

      Håber, at det er svar på dine spørgsmål, ellers er du meget velkommen til at skrive igen.
      Og tusinde tak - det er jeg virkelig glad for!

      Slet
  3. Det er bare helt iorden :-)

    Mange tak for svar! Det gør mig glad at høre så positivt omkring KEA's sociale miljø. Jeg tror jeg er klar til at søge ind nu - det var lige det sidste jeg behøvede at vide. Tak.

    SvarSlet