emma

emma

29. december 2014

hello

Så er den pause vidst også ved at være slut. Pausen, som egentlig slet ikke skulle have været der, kom til at vare en del længere, end jeg først havde regnet med. Nu er den slut, og tilbage er jeg igen (forhåbentligt. Jeg bliver ved med at sige det, men nu er den altså slut).

Jeg har brugt de sidste mange måneder på at have alt for travlt, men på samme tidspunkt har jeg haft den skønneste tid. Der er sket ting og sager, men dem skal I nok høre meget mere om.

Jeg håber, I har haft den skønneste jul sammen med jeres ynglings mennesker.

2 kommentarer:

  1. Super dejligt at høre! Er en ny læser, men har gennem det sidste stykke tid virkelig bare kigget alle indlæggene på din blog, og de er så gennemførte, og billederne så fine. Så ja, en ny læser til dig :)

    annamoellelarsen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg virkelig glad for at høre - tusinde tak og velkommen til! :)

      Slet