emma

25. september 2014

hello again

Ej, altså, hvor er det dog forfærdelig lang tid siden, jeg sidst har blogget. Jeg har haft så mange ting at se til plus absolut ingen inspiration til at blogge. Nu er jeg tilbage igen med en masse nye indlæg i ærmet.
Vi er igen begyndt på gruppearbejde, så det tager alt min tid.
Og så har jeg jo lige haft fødselsdag, hvor jeg endelig blev 20 år. Hurra!

Jeg håber virkelig, at I har haft et par lækre uger i både solskin og kulde. Jeg har i hvert fald savnet at blogge.

6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se alle dine nye indlægs, og din nye inspiration, velkommen tilbage :)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. God morgen søde,

    forståeligt at du har travlt og vi kan alle få døde perioder med at blogge:-)
    Men positivt du har nydt i ærmet og har savnet at blogge, så velkommen tilbage:-)

    Hilsner og en dejlig dag fra Maria og Mary-Liz
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/09/sandkage-med-br-fra-haven.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal I have, Maria og Mary-Liz! :)

      Slet