emma

emma

18. juli 2014

pink flamingo

Den her fine plakat er netop blevet rammet ind og flyttet ind i min lejlighed. Her skal den hænge ved mit spisebord. Det eneste, der nu bare mangler er, at den lige skal hænges op. Jeg har altid haft en eller anden ting for flamingoer. Jeg har haft bamser, der var flamingoer, og så har jeg haft tapet på min væg som yngre, hvor der var flamingoer på. Jeg troede, at det var et overstået kapitel, men det viste det sig altså, at det var det ikke. Nu er to nye flyttet ind og fine, dét er de altså.

2 kommentarer:

  1. Dejligt med så fine ting du kan indrette dig med. Det skal nok blive godt og flot:-)

    Men kan du holde varmen ud?
    Vi smelter.

    Min veninde har lavet den dejligste sorbet is af solbær fra haven, du skulle prøve opskriften, der kan bruges andre bær:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/07/hjemmelavet-sorbet-is.html

    Sommer hilsner fra Mary-Liz

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg i hvert fald, at det bliver. Jeg er også tæt på at smelte helt væk!
      God dag!

      Slet