emma

22. juli 2014

one happy wall

Da jeg så et billede fra Tumblr den anden dag med en række fine billeder fra en fotoautomat, var jeg nødt til at lave dette selv. Jeg havde dog ikke mulighed for at tage ned i en automat og få taget billederne, så derfor måtte jeg i gang selv. Jeg havde i forvejen selv lavet én af dem, så derfor skulle jeg blot i gang med at lave resten i Photoshop, og derefter blev de printet ud på rigtigt fotopapir. Nu hænger der 14 strimler med glade minder fra engang, hvor mine veninder og jeg tog en masse billeder. De hænger over mit lille skrivebord, så når læsningen af markedsføringsanalyser og organisationsteorier bliver alt for kedeligt, så kan jeg blot kigge op og grine af billederne og tænke, at det hele nok skal gå alligevel.

10 kommentarer:

  1. Sikke en god idé! Love it :)

    SvarSlet
  2. Er simpelthen faldet for din blog. Hold nu op, du tager de flotteste billeder!!

    benyasuwan.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Det er virkelig fint! :) Er fotopapir noget du køber til din printer, eller hvordan? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig. Jeg har sådan en smart printer, der kan printe billeder ud fra rigtigt fotopapir. :)

      Slet
    2. Ligesom hvis man fik dem fremkaldt? :)

      Slet
  4. Hvor er det smart, og dejligt! Billeder siger virkelig mere end ord gør! <3

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet