emma

25. juni 2014

something about me vol.6


1. Jeg savner at blogge.
2. Jeg lytter lige nu meget til Kygo og Lemaitre.
3. Jeg hader lidt at skulle bruge penge på mad.
4. Jeg har det lidt underligt med, at der er nye studenter lige nu. Jeg synes stadig, at det er mig og min årgang, der lige er blevet det.
5. Jeg har ikke bagt kage i næsten 2 måneder. Det ligner slet ikke mig.
6. Mine forældre skal have en lille hundehvalp lige om lidt. Selvfølgelig lige når jeg er flyttet hjemmefra. Men det betyder så også, at jeg må vælge navnet.
7. Jeg elsker virkelig jordbær. Jeg kunne spise ethundrede.
8. Jeg har virkelig meget lyst til lasagne lige nu. Min mors selvfølgelig.
9. Jeg cykler lidt over 10 km hver dag i skole. Det er mega hårdt, men mega rart. (Desværre bare ikke lige nu, når jeg har ferie).
10. Jeg savner min mormor.


10 kommentarer:

  1. Hvor er du smuk!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Så smuk, ej hvor jeg misunder dig. :P Er billederne taget hos en fotograf? : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor er du sød - tak!
      Nej, dem har jeg helt selv taget. :)

      Slet
  3. Wauw! Med et stativ? Hvilke af dine linser har du brugt? :) Ps er det redigeret (borset fra det er sort)?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, med stativ. Det er taget med mit Sigma 30 mm f.1/4.
      Ja, jeg har ændret i lysstyrken, så billedet er blevet lyst, og så har jeg ændret i kontrasten. :)

      Slet
    2. Du er så fantastisk, tak for dine svar! :-)

      Slet