emma

emma

10. juni 2014

favorite everyday jewelry

Jeg har altid smykker på, og jeg føler mig nøgen uden. Det er lige som med neglelak. Jeg kan virkelig ikke lide ikke at have noget på. Behovet for altid at have ringe på har så også medført, at jeg har fået et par lyse streger over ringfingrene lige der, hvor ringene har siddet. Øv, altså.
Mine absolutte ynglings hverdags smykker er vist ovenover. Jeg har især en svaghed for netop ringe. Der er henholdsvis ringe fra Georg Jensen, Jane Koenig og Line&Jo. Desuden er der to øreringe også fra Line&Jo.

6 kommentarer:

  1. Elsker virkelig også smykker, og vil aller helst have alle sammen på! :P

    Tag lige et smut forbi min blog, hviiis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. God formiddag søde,

    så fine smykker du har:-)
    Jeg elsker også smykker af forskellig slags.

    Har du brug for nye jeans, så sælger min veninde ud her:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/06/jeans-oprydning.html

    Hilsner fra Mary-Liz
    Team Hoffbeck Blog

    SvarSlet
  3. Elsker virkelig drueringen, men nu har min veninde lige købt den. Øv, haha. Ville så gerne selv have haft den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så fin. Min veninde har den også, men derfor kan jeg jo sagtens også have den. Køb den, hvis du virkelig gerne vil have den! :)

      Slet