emma

17. april 2014

something about me vol.5

1. Jeg elsker at se madprogrammer. Alle former for dem.
2. Jeg har en svaghed for sæbebobler og har altid haft det.
3. Jeg kan godt lide at lave mad, men jeg elsker (virkelig elsker) at spise mad.
4. Der er næsten allerede gået et år siden, jeg blev student. Det er enormt uvirkeligt.
5. Jeg elsker lakrids. Sådan virkelig elsker. Søde som stærke, næsten alle former for det på nær én enkelt ting; det må ikke blandes med chokolade.

6. Lige for tiden er jeg ret stor fan af farven lyserød. Før i tiden har jeg altid hadet den farve.
7. Jeg hader at vaske op.
8. Min livret er lasagne, og det har det vidst altid været. Det skal dog være min mors opskrift. Den er bedst.
9. Jeg har en svaghed for programmet 'Mig og min mor'. Det er så sjovt og alt for mærkeligt.
10. Jeg elsker elsker elsker is. Min familie siger, at jeg altid har elsket det. Lige meget hvor koldt, der er, kan jeg altid spise is.

8 kommentarer:

  1. 11. Du er sygt smuk!

    // annakatrines.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Enig med Anna. Det var min første tanke, da jeg så de fine portrætter: Sikke en skønhed! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, altså! Hvor er du altså sød - tak!

      Slet
  3. Så fin og smuk, ja. Det er vi alle enige om. Og så virker du bare helt vildt sød :-) hehe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Christina! Det er jeg glad for, du synes. :)

      Slet
  4. Det jo helt utroligt hvor smuk du er!! :O og vildt sjove/gode facts om dig - elsker at læse sådanne indlæg <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså, hvor er du bare sød! Jeg er glad for, du kan lide indlægget. :)

      Slet