emma

9. april 2014

something about moving away from home

Det er lidt underligt det der med at flytte hjemmefra. Jeg har glædet mig så utroligt meget og længe til at bo alene og have mit helt eget, hvor jeg kan spise, når jeg har lyst, gå rundt i nattøj hele dagen lang og skråle med til høj musik, mens jeg vasker op, men samtidig kan jeg godt mærke, at jeg lige skal vende mig til at være helt alene hele tiden. Som tiden dog går, kan jeg ikke lade være med at elske det mere og mere, og jeg kan mærke, at det var lige præcis dét, jeg havde brug for. Altså at flytte hjemmefra. Nu glæder jeg mig også til at komme hjem til min familie, hvorimod før havde jeg bare brug for at komme væk. Er der nogle af jer, der har det på samme måde?

2 kommentarer:

  1. Har det på helt samme måde. Jeg bor dog sammen med min kæreste, så jeg er ikke så alene som du beskriver. Men jeg kan dog 100 procent nikke genkendende til, at man faktisk glæder sig til at komme hjem og besøge sine forældre nu :-)

    marlenelykke.bloggersdelight.dk

    SvarSlet