emma

emma

14. april 2014

home sweet home

For mig er hjem stadig der, hvor mine forældre bor, fordi jeg endnu ikke har boet for mig sig selv særlig længe endnu. Påskeferien (ja, jeg er nemlig så mega heldig at have sådan én) bliver derfor tilbragt hjemme ved mine forældre. Dette betyder derfor god mad, afslapning og så ingen opvask i hånden, hvilket virkelig er så rart. Jeg bestræber mig også meget på at få presset lidt aktivitet ind herinde på bloggen i min ellers travle ferie. Ej, jeg joker bare. Selvfølgelig bliver der tid til at blogge. Det skal der i hvert fald. Om jeg så må afbryde min spisning af kage og stå tidligt op. Jeg håber, I har det lige så rart som mig, hvis ikke bedre.

8 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle fine billeder!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg har snart boet ude i to år, og hjem er stadig der hvor mine forældre bor. Jeg omtaler det hvert fald, hver gang, som: "Jeg skal hjem i weekenden". Så tror først næsten det ikke er hjem mere, når man selv har stablet en familie, børn osv. på benene :-)

    xxx

    SvarSlet
  3. hvor redigere du dine billeder? De er SÅ flotte :-)

    - www.linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak skal du have! Jeg redigerer dem i Photoshop CC. :)

      Slet
    2. Tak - hvordan har du fået centreret 'gadgetsene' under dine indlæg? Roder selv med HTML koder på min egen blog, og det går ikke specielt godt :-/

      - www.linebjerg.blogspot.dk

      Slet
    3. Det er så lang tid siden, jeg har gjort det, at jeg desværre ikke længere husker, hvad jeg gjorde.. Men Google er super hjælpsom i sådanne situationer! :)

      Slet