emma

6. april 2014

family

For et par uger siden ringede postmanden på døren og havde en pakke med til mig. Indholdet var de to fine halskæder ovenover fra Moss Copenhagen. Bogstaverne står for mine søskende; D for Ditte og M for Mathias. Jeg har længe gerne ville have sådan en halskæde med to bogstaver, derfor skulle det altså være nu. Der er mange, der er vilde med de her halskæder, så for at gøre det en smule anderledes, købte jeg to halskæder i stedet for én enkelt med to vedhæng på. Jeg synes, det ser så fint ud med to halskæder i stedet for blot én enkelt.

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvor lang tid har du haft bloggen? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Siden jeg startede i 3.g, så det er ved at være 4 år siden. :)

      Slet