emma

emma

12. februar 2014

silence

I de sidste 2 uger har der været ret stille herinde. Grunden til dette er, at jeg i mandags for to uger siden startede på Københavns Erhvervsakademi, og dette har taget alt min tid. Desuden er jeg blevet syg, så jeg har ligget i min seng den sidste uge. Så derfor har der været så stille herinde. Nu er rusturen, introugen og sygdommen næsten væk, så derfor skulle der gerne blive tid til at tage billeder igen og tid til at blogge igen. Jeg har i hvert fald savnet det. Jeg håber, at I har det dejligt.

6 kommentarer:

  1. Kunne være vildt spænende hvis du lavede et indlæg om hvad du studerer, hvordan du kom frem til dit valg og hvordan rusturen, introugen har været og hvordan det generelt har været at starte der :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg helt sikkert overveje at skrive om. Dog bliver det ikke lige foreløbig, da jeg stadig er meget ny, men jeg vil gerne fortælle mere om det, når jeg har gået der lidt længere. :)

      Slet
  2. Jeg har også savnet dine virkelig fantastiske billeder og indlæg!

    SvarSlet
  3. En rigtig god Valentins aften.

    Det gør da ikke noget du er stille. Din karriere er også meget vigtig.
    Jeg giver de øvrige læsere ret i, at det vil være spændende at høre lidt om din karriere på et tidspunkt, hvor du har lidt energi hertil.

    Pas nu på dig selv og vægt det vigtigste først.

    mary-Liz
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød!
      Jeg vil se om, jeg ikke kan skrive lidt om studiet og skolen på et tidspunkt. Også god aften til dig!

      Slet