emma

22. januar 2014

what's in my bag

En læser spurgte mig for et stykke tid siden, om jeg kunne tænke mig at lave et indlæg med, hvad jeg har med mig rundt i min taske. Så her er det; værsgo.

1 Tasken, hvor alle de følgende ting er i, er i dette tilfælde min Decadent taske, som jeg fik i julegave. Men når jeg har en anden taske med, så er alt indholdet jo selvfølgelig bare flyttet over i den.

2 Lille pung fra Cos, hvor jeg har mange af de nødvendige småting i.

3 Spejl. Meget nyttigt i regnfulde eller blæsende situationer.

4 Håndcreme. Denne er fra Neutral og er en favorit.

5 Læbepomade. Jeg kan ikke gå uden for døren uden en læbepomade. Det er virkelig en nødvendighed.

6 Nøgler. Ret nødvendigt egentligt.

7 Mini mascara og mini parfume. Begge fra Chanel.

8 Noget spiseligt. Bolcher, tyggegummi, lakridser eller hvad jeg lige har lyst til på det givne tidspunkt.

9 Kuglepen. Mega irriterende at slæbe rundt på, men tit ret brugbart.

10 Pung. Endnu en vigtig genstand. Denne er fra Decadent, og jeg elsker, at den er hvid.

11 Elastik og hårnåle.

12 iPhone. En meget meget vigtig ting. Jeg glemte den én gang en dag i min fars bil, og det var et mareridt. Det gør jeg i hvert fald aldrig igen.

13 Oplader til iPhone. De holder ikke rigtig strøm så længe, som man kunne ønske sig, så det er altid mega rart at have den med for en sikkerheds skyld.

14 Solbriller. De tages nok mest med i tasken i de sommerlige måneder, hvor solen viser sig fra sin solrige side. Her i vintermånederne bliver de liggende hjemme.

15 Høretelefoner. Efter at have anskaffet mig disse, har jeg fundet ud af, at jeg absolut ikke kan undvære dem, så de er næsten med overalt.

16 kommentarer:

  1. mest vellykkede "hvad jeg har i min taske" indlæg jeg nogensinde har set ... super fint , og som altid, lækre billeder !

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en kommentar! Hvor er du bare sød. Tusinde tak skal du have! :)

      Slet
  2. vildt lækkert indlæg!

    Kig gerne forbi,
    wasteyourtimee.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Lækkert indlæg.

    http://fairestaddiction.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Wauw hvor skønt. Tusinde tak, fordi du lavede indlægget som jeg efterspurgte. Du er en fantastisk blogger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt! Hvor er du bare mega sød altså! :)

      Slet
  5. super post:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    SvarSlet
  6. super lækkert indlæg må jeg spørgere hvor du har fået den lille mascara og parfume fra Chanel? :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Jeg fik dem med, da jeg købte noget andet hos Chanel, så det er desværre ikke noget, man kan købe sig til. :)

      Slet