emma

7. januar 2014

absolute favorite ring

Jeg blev spurgt af en læser, om jeg ikke ville vise mit ynglings tøj her på bloggen. Så derfor har jeg tænkt mig at lave en række indlæg, hvori jeg viser jer mine absolutte favorit ting. Indlæggene kommer ikke kun til at indeholde tøj, men smykker, sko, bøger, fotografier og alt muligt andet. Jeg håber, at I vil følge med.

Jeg lægger ud med min absolutte ynglings ring. Den er fra Georg Jensen, og jeg fik den i fødselsdagsgave af mine forældre, da jeg fyldte 18 år, og den har siddet limet på min finger lige siden.

11 kommentarer:

  1. That sounds like a really good idea! I'm always interested in the favourite things of bloggers xx Katy

    SvarSlet
  2. Den fik jeg også af min mor, da jeg blev uddannet designteknolog, og den har også siddet på min finger lige siden. Det er den smukkeste ring - så overdådig, men alligevel virkelig enkel og simpel. Absolut også mit favoritsmykke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt! Ja, det er nemlig den smukkeste ring - meget enkel og alligevel ikke. :)

      Slet
  3. Hvor er den bare smuk!

    http://fairestaddiction.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Such a lovely ring!
    Unfortunately I can't understand a word, but I really like how you photographed it!
    The ring reminds me of all these balls and pearls at the moment, just like the jewelry of Trine Tuxen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you very much! :)
      You can read my blog in english here:
      http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=www.emmaemilie-emmaemilie.blogspot.com

      Slet
  5. Hej Emma Emilie :-)
    Har du nogle gode hjemmesider/butikker, hvor man kan købe bøger med indretningbilleder, eller bare generelt inspirerende billeder ?<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej!
      Desværre kender jeg ikke nogle bøger med indretningsbilleder, men du kan prøve at kigge forbi weheartit.com eller tumblr.com. Der finder jeg i hvert fald meget inspiration.
      Jeg følger de her indretningsblogs på tumblr:
      www.realestateheavenjetaime.tumblr.com
      www.droemmehjem.tumblr.com
      www.valkommenin.tumblr.com

      Du er også meget velkommen til at kigge forbi min tumblr, hvor jeg også har lidt indretningsbilleder: www.emma-emilie.tumblr.com. :)

      Slet
    2. Super, tusind tak for svar ! :-)

      Slet