emma

4. december 2013

something not to be skipped

Nogle billeder, jeg endnu ikke har fået vist jer fra New York, er disse. De er fra fire enormt smukke steder, som efter min mening ikke må springes over. Selvom de ikke tager alverdens timer at kigge på, (på nær sidstnævnte i indlægget) så kunne jeg ikke forstille mig at springe over dem. I billedernes rækkefølge:

The New York Public Library: En virkelig smuk bygning - ude såvel som inde. Og helt bestemt et kig værd.
Grand Central Terminal: Mennesker over det hele og hele tiden. Den specielle summen af travle mennesker forsvinder aldrig. Et kig, der heller ikke må skippes.
Columbia University: Et kæmpe enormt campus med meget smukke bygninger og omgivelser. Og med egen subway station selvfølgelig.
Museum of Natural History: Et besøg på alle museer i byen kan næsten ikke nås, så vi valgte at stoppe hos Det Naturhistoriske Museum. Et stop jeg på ingen måde fortryder. Tid kan man nemlig sagtens få til at gå derinde.

Er der nogle af jer, der har besøgt nogle af de her steder? 

2 kommentarer: