emma

30. december 2013

running

Jeg har virkelig manglet et par rigtig gode løbesko, så da turen i oktober måned gik til New York City, var der i hvert fald ingen tvivl om, at med hjem skulle jeg have et par nye løbesko, fordi jeg elsker virkelig de amerikanske priser. Før har jeg ikke været særlig stor fan af Nike Free sneakers'ne, men som løbesko er de altså helt perfekte. Derfor skulle de også købes i den mest skrigende og prangende farve, jeg kunne finde. Disse er så lette, så fine og så rare at løbe i.

9 kommentarer:

  1. Ej hvor er de flotte! Elsker bare de stærke farver! :)

    xo
    -Isa

    SvarSlet
  2. Hvor er de fede!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Virkelig fed farve! Alt motionstøj og alt inde under motion skal da være pang farver!

    Knus <3
    www.clapyourhands-julie.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Uh, de er flotte, Emma! Jeg elsker Free sko - men pas hellere på med at løbe for lang med dem (specielt på asfalt), da de overhovedet ikke er stødabsorberende - det kan godt gå hen og give ryg- og knæskader :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Frederikke! Det vidste jeg faktisk ikke, men det er dejligt med sådan nogle læsere, der så kan fortælle mig det - så tak! :)

      Slet