emma

emma

29. december 2013

room vol. 5

I takt med at tiden går, så stiger min trang til at rykke rundt og ændre på mit værelse også. Derfor er der endnu en gang sket ændringer på mit værelse. Dog ikke så store, men alligevel nogle iøjenfaldende ændringer. Jeg har fåt nye stole. Nogle orange nogle, som jeg er enormt glad for. Jeg har i alt fire som skal følge mig, når jeg flytter hjemmefra. Lampen, der står på mit skrivebord er også ny. Jeg fik den i adventgave og er helt perfekt. Flere billeder af mit værelse kan ses lige her: 123 og 4Kan I lide det?

20 kommentarer:

  1. Hej Emilie!
    Jeg vil bare lige høre, hvordan du får dine billeder så skarpe på bloggen? Jeg har prøvet at lægge mine billeder ind via bloggers eget system og gennem photobucket og der er ikke rigtig noget af det der bliver helt godt. Hvordan gør du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Amalie!
      Jeg bruger bloggers eget system til at uploade mine billeder, og så ændrer jeg mine billeder til PNG-filer i Photoshop, hvilket skulle gøre at billederne, når de uploades, skulle blive mere skarpe og i bedre kvalitet. Det er faktisk det eneste, jeg gør. Jeg håber, at du kan bruge mit svar. :)

      Slet
  2. Could you make a post with your favorite clothes like you did it with your favorite jewellery? :)

    SvarSlet
  3. Så flot skrivebordslampe! Ved du mon hvor den er fra, selvom det var en gave? :)

    SvarSlet
  4. Hvor er dit verdenskort fra? Du har vel ikke selv tegnet det, vel? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det har jeg lige netop. :)
      Jeg har faktisk skrevet om det lige her, så du er meget velkommen til at læse om det:
      http://emmaemilie-emmaemilie.blogspot.dk/2013/09/to-travel-is-to-discover-that-everyone.html

      Slet
  5. Hvor er skrivebordslampen bare så fin!

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg er også meget glad for den. :)

      Slet
  6. elsker din blog, dit værelse og dine billeder !!!

    SvarSlet
  7. Dit værelse er og bliver noget af det fineste!

    SvarSlet
  8. Ser så lækkert ud!
    Er selv i gang med at lave mit værelse lidt om, men er slet ikke færdig endnu...
    Håber på at mit kommer til at se lige så godt ud! :-)

    SvarSlet
  9. Nøjj de stole dér!! Tør man spørge, hvor de kan støves op? Fine, fine billeder i øvrigt :--)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fundet i Frankrig hos antikvitetsbutikker. Og mange tak! :)

      Slet
  10. Dit fine sengetøj med blomster, hvor kan det købes? :)
    - flot værelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mener, at det er købt i Ikea, men det er noget tid siden nu. Og mange tak!

      Slet