emma

14. december 2013

chrysler, eiffel & empire

The Chrysler Building og Empire State Building er nogle af de smukkeste bygninger, der findes, efter min mening. Derfor har de også før været gjort til genstand for mine tegnerier. Det var netop også derfor, at det var disse to bygninger, jeg igen kastede mig ud i at tegne. Og da jeg så Frederikkes fine tegning, var der heller ingen tvivl om, at det også var Eiffeltårnet, der denne gang også skulle foreviges med en sort blyant på hvidt papir. Ovenover er resultaterne - kan I lide dem?

8 kommentarer:

  1. Wow hvor er de bare fine!!!

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Virkelig flotte! Har du bare brugt en sort kuglepen og en lineal?

    SvarSlet
  3. Simpelthen nogle små mesterværker! Jeg er vildt imponeret :-)
    Og lige som bonus-info er det faktisk lidt sjovt, at du nævner både Chrysler og Empire State, da de er bygget under samme tidsperiode. Nemlig Art Deco, hvor der var fokus på det enkle i grundformen, men artistiske i detaljen. Synes også begge bygninger er virkelig smukke.
    Haha, undskylder mit ord-spam. Har lige haft om emnet i skolen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Det skal du slet ikke undskylde! Det er bare spændende at høre om - det vidste jeg faktisk ikke, at de var. :)

      Slet
  4. Sikke nogle smukke tegninger, virkelig inspirerende!

    Jeg har en giveaway kørende på min blog pt, hvor man bl.a. kan vinde DAISY bodylotion, neglelak fra Essie og mere til!

    SvarSlet