emma

5. november 2013

sunset, new york city

Et helt fantastisk tidspunkt at besøge en udkigspost i New York er lige før solnedgang. Så ser man både New York, når der er lyst, men også, når der er mørkt, og alle de fine lys tændes. Vi besøgte The Empire State Building, hvor vi kunne se den fineste solnedgang. Vi var så højt oppe, at vi kunne se solen forsvinde sekund efter sekund, og helt til den var helt forsvundet. Og desuden er New York simpelthen så smuk, når solen er forsvundet og det eneste, som byen oplyses af, er alle lysene. Åh, hvor ville jeg gerne tilbage til dette smukke sted.

16 kommentarer:

  1. Ihhh.. så fine billeder.. jeg længtes efter at komme til NYC så meget, efter dine små fortællinger og flotteste billeder!
    - Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, tusind tak! Jeg længes også efter at komme tilbage. :)

      Slet
  2. Åh, hvor bliver jeg bare mere og mere forelsket og tryllebundet for hvert indlæg. Jeg vil af sted nu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil virkelig også gerne tilbage til dette smukke sted!

      Slet
  3. Hvor er det nogle flotte billeder!!

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. These pics are amazing, really! My favorites are the first and the 11th...
    Since I watch Gossip Girl-episodes every day and read your NY-Posts, I have the huge wish to visit that awesome city!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! Oh, I started watching Gossip Girl as well and watching it makes me want to go back too!

      Slet
  5. Sådan nogle smukke billeder; særligt det med lilla farvestænk på himlen. Guddommeligt.

    SvarSlet