emma

emma

2. november 2013

greenwich village, new york city

Det aller hyggeligste område i New York City ifølge mig var helt klart Greenwich Village på Manhattan. Et område jeg kan anbefale helt ud i tåspidserne. Jeg kan virkelig ikke udtrykke nok, hvor rart og hyggeligt, jeg synes, at det område var. Vi var der på det tidspunkt, hvor det stadig er lyst, og alligevel ikke helt. Lige når solen faktisk er gået ned. Og dette gjorde bare området endnu mere hyggeligt med alle de fine lys fra vinduer og lyskæder.

10 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud, der må jeg rejse hen en dag!

    SvarSlet
  2. Elsker de første billeder med lyskæderne, SÅ flot!

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Mange gange tak, Rikke! Det er jeg glad for, du synes.

      Slet
  4. Fede billeder!
    Hvilket kamera bruger du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Jeg bruger et Sony dslr a390l kamera med et Sigma 30 mm f/1.4 objektiv. :)

      Slet
  5. Holy crap! Kan du huske, hvor caféen/restauranten med alle lysene ligger? Der skal jeg hen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Et sted på Bleecker Street, hvis jeg husker rigtigt. :)

      Slet