emma

emma

4. november 2013

big daddy's, new york city

En af aftenerne i New York blev tilbragt på en virkelig fin og hyggelig lille diner. En rigtig amerikansk diner, hvor man sidder i pastelfarvede båse eller på de lyseblå barstole i baren og drikker milkshakes. På væggene hang der fine gamle skilte og billeder fra gamle amerikanske tv-serier (bl.a Beverly Hills 90210) og sportsfolk med autografer på. Og ikke mindst så var der neonlys i næsten alle regnbuens farver udenfor såvel som indenfor. En ting man næsten heller ikke må forlade New York eller USA for den sags skyld uden at have prøvet er milkshakes. Derfor var vi nødt til at bestille en omgang milkshakes, og jeg skal lige love for, at jeg aldrig har smagt én bedre end den, jeg fik. Når jeg besøger New York igen, er det her helt sikkert et sted, jeg skal ind igen. Big Daddy's er navnet.

10 kommentarer:

  1. What fantastic photos you took! These do belong in a food magazine. I hope you are having a wonderful time in New York :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you very very much! I did have an amazing trip to New York. :)

      Slet
  2. Du tager nogle virkelig gode og skarpe billeder Emma, de er så flotte !!
    Vil også lige sige, at alle dine indlæg er så gennemførte, og at jeg elsker din blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, altså. Hvor er du bare sød. Tusind tak skal du have! :)

      Slet
  3. I'm hungry now... This looks too good!

    SvarSlet
  4. Åh gud hvor ser det dog hyggeligt ud! Og maden gad jeg virkelig godt sætte tænderne i!!!

    - superkathrine.blogspot.dk / ottander.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det helt bestemt også. Det var også mega lækkert!

      Slet