emma

emma

29. oktober 2013

skyscrapers, new york city

Det første syn, der møder én, når man ankommer til New York City, er enormt mange tårnhøje bygninger. Bare efter den første dag var det lige før, at jeg fik ondt i nakken, fordi der simpelthen er så meget at se, hvis bare man kigger op. Især i Financial District er det de tårnhøje skyskrabere, der dominerer billedet. Billederne ovenover er også fra netop dette område på det sydlige Manhattan. Og læg lige mærke til, at på billede tre er der to andre bygning, der spejles i; hvor sejt er det ikke lige?
Er det nogle af jer, der har været heldige at besøge New York?

4 kommentarer:

  1. Åhhh, jeg savner den by så meget! Jeg var der i efterårsferien med min mor og søster, og det er nok det mest fantastiske sted, jeg nogensinde har været. Vi var i New York i fire dage, hvorefter vi lejede en bil og kørte på roadtrip til Baltimore, Intercourse (ironisk navn, især når det er her, hvor mange amish-folk holder til..) og Washington DC. Helt klart anbefalelsesværdigt! Næste gang ville jeg nemt kunne bruge en måned bare i NY ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder fantastisk! Haha, genialt navn!
      Det kunne jeg helt bestemt også. Det er virkelig en fantastisk by! :)

      Slet
  2. Simpelthen så fine billeder!

    SvarSlet