emma

30. oktober 2013

on the top of the world (or just new york city)

En ting som absolut ikke må skippes er at besøge en udkigspost, hvor der er udsyn til hele Manhattan. Billederne ovenover er fra Rockefeller Center, som ligger lige mellem Central Park og Empire State Building, så herfra kan man se begge disse ting. Især udsigten over Central Park er virkelig fin. Jeg havde dog håbet på, at træerne i parken var en smule mere orange, men at de ikke er det, gør heller ikke noget. Udsigten er stadig utrolig smuk.
Desuden har jeg gennem hele turen lagt billeder ud på Instagram, så hvis I har lyst, er I mere end velkomne til at kigge forbi min bruger lige her.

16 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine billeder, hvilket kamera bruger du?

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg bruger et Sony dslr a390l og et Sigma 30 mm f/1.4 objektiv. :)

      Slet
  2. Super super fine billeder! Hvordan har du lavet det mellemrum du har mellem dine indlæg? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange gange tak!
      Jeg kan desværre ikke huske det. Det er meget lang tid siden desværre. :)

      Slet
  3. I love your new sidebar pic! <3 You're such a pretty woman, Emma!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! You just made my day. :)

      Slet
  4. Wow, these are just great! So jealous!

    G

    quickgetmycamera.blogspot.co.uk

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! I really appreciate it. :)

      Slet
  5. Så smukke billeder fra byen over dem alle! Åh, jeg drømmer mig tilbage...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have, Rikke! Jeg drømmer mig også allerede tilbage. :)

      Slet
  6. Virkelig flotte billeder! Wow! Elsker din blog :)
    Hvem var du afsted med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Jeg var afsted med min familie. :)

      Slet