emma

14. oktober 2013

for my ears

Jeg har længe gerne ville have et par høretelefoner, der ikke er dem der, man putter helt ind i ørerne, men som sidder udenpå. Enorm god forklaring, men jeg håber, at I ved, hvad jeg mener. De falder nemlig ikke ud af ørerne, når man løber, hvilket jeg har været enorm træt af. Valget faldt på et par fine nogle fra Urbanears. De er virkelig fine, og jeg elsker, at alt på dem er helt sort med undtagelse af en enkelt sølv stribe (de kan dog også købes i andre farver). Lydkvaliteten er også meget anbefalelsesværdig, og så gør det heller ikke særlig ondt på pengepungen, for de er nemlig ikke særlig dyre. Desuden er de også meget rejsevenlige, da de kan foldes helt sammen. En kæmpe tommel op får de i hvert fald fra mig.

8 kommentarer:

  1. De er fine!
    Hvad gav du for dem?

    SvarSlet
  2. Åh hvor er de lækre, har selv nogle i gul!
    Din blog er virkelig fantastisk, og du fortjener helt klart mange flere følgere end du har nu.

    http://hannahfaurschouandersen.blogspot.dk/

    /Hannah

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, hvor er du sød. Tusind tak gange tak!

      Slet
  3. Jeg har selv et par og har aldrig fortrudt købet af dem! Tillykke med dem ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg har virkelig heller ikke fortrudt det!

      Slet
  4. Jeg har et par i petrolium og jeg er sindssygt glad for dem, de er med over alt :D Det er også ret smart at man kan sætte et ekstra sæt høretelefoner i, så man kan være to om at lytte det samme musik :D

    SvarSlet