emma

emma

27. oktober 2013

back home again

I lørdags kom jeg hjem igen efter otte dage i den pæneste og fineste by. Jeg har nemlig tilbragt lidt over en uge i New York City sammen med min familie. Jeg er kun positivt overrasket over, hvor skøn den egentlig er. Billeder har jeg også fået med hjem. Helt præcist har jeg taget 1.687 billeder, som nu bare ligger og venter på at blive redigeret. Weekenden er dog blevet brugt med jetlag, så redigeringen starter først i dag. Så det næste stykke tid vil I høre en hel masse om og se en hel masse af New York her på bloggen - så følg med!

6 kommentarer:

  1. Det glæder jeg mig til !

    SvarSlet
  2. har selv lige været der, havde også lidt over 2000 billeder... glæder mig til at se billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte henne. Men det er nu dejligt!
      Det lyder godt!

      Slet
  3. Ejjii, jeg var blevet helt bange for, at en af mine yndlings bloggere var stoppet med at blogge. Glæder mig meget til at se dine billeder fra New York !! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej, det er jeg slet ikke, og det har jeg heller ingen planer om. Hvor er du sød - det er jeg glad for at høre! :)

      Slet