emma

emma

18. september 2013

raya

Denne meget fine Acne Raya cardigan er nu flyttet ind i min garderobe. Jeg har længe ønsket mig den i denne meget mørkegrå farve, og nu er dette ønske endelig opfyldt. Materialet er mohair uld, så den er simpelthen så blød at have på. Jeg ejer selvsamme cardigan dog i en brunere nuance, som jeg købte sidste vinter, og det er et købt, jeg aldrig har fortrudt. Ligesom den brune cardigan kommer den sorte cardigan også til at sidde limet på mig hele vinteren. Nu har jeg dog to til at veksle imellem.

12 kommentarer:

  1. Den er virkelig SÅ lækker. Ejer den også selv, og knus-elsker den!

    SvarSlet
  2. Jeg vil ha', jeg vil ha', jeg vil ha' :-D
    Den er virkelig smuk, specielt i den farve.

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Den var også en del af min fødselsdagsgave. Hvis jeg dog også bare havde pengene, ville jeg købe den i alle de farver, den findes i!

      Slet
  4. Hvor har du købt den? Den er så lækker!

    SvarSlet
  5. very nice pictures! xo
    http://eighteen-cool.blogspot.com/

    SvarSlet