emma

emma

29. september 2013

kenzo

I fødselsdagsgave fik jeg jo en ny iPhone og denne skal selvfølgelig beskyttes. Jeg er dog ikke særlig meget fan af iPhone covers og kan egentlig bedst lide den helt uden noget. Dog er dette ikke særlig optimalt, da jeg er en smule (måske lidt meget) klodset en gang i mellem, så jeg kan meget nemt tabe telefonen. Derfor så jeg mig nødsaget til at købe mig et cover. Valget faldt på dette meget fine et fra Kenzo. Det er lidt anderledes end så mange andre covers, så jeg er meget glad for det.

4 kommentarer:

  1. Det er så fint et cover!
    Hvor er det købt? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, overvejer virkelig selv at bestille det hjem! ;)

      Slet
    2. Jeg har i hvert fald meget glad for mit og har kun positive ting at sige om det! :)

      Slet