emma

28. september 2013

changes

I husker sikkert nok, at jeg startede på et universitetet i august. Jeg har dog valgt at droppe ud, da jeg fandt ud af, at det ikke var det rigtige sted og ikke det rigtige studie for mig. Jeg var ikke spor i tvivl, da jeg gjorde det, da det er det helt rigtige for mig at starte et andet sted. Jeg har længe overvejet, om jeg egentlig skulle fortælle det, men jeg synes heller ikke, at I skal gå og tro, at jeg går et sted, som jeg egentlig ikke gør. Men nu ved I det i hvert fald.

8 kommentarer:

  1. Det er modigt, at du dropper ud. Lige nu går jeg i en klasse, jeg ikke vil være i, men jeg er usikker på, hvad jeg ellers skal. Men jeg håber, du har fundet det rigtige sted!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo bedst af have en eller anden plan for, hvad man så vil. Men hvis det ikke er det rigtige sted for én, så skal man jo selvfølgelig ikke blive der, heller ikke hvis man ingen plan har. Jeg håber, at du finder ud af det!

      Slet
  2. Som Camilla sier så er det modig gjort. Det tar tid å finne sin plass. Lykke til! :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes det er super modigt af dig at følge din mavefornemmelse :-)
    Håber du finder noget andet, der vækker din interesse!

    SvarSlet
  4. oh gard, elsker dine billeder!

    linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet