emma

30. september 2013

challenge 4: my clothing today

Cardigan - Acne // Strik - H&M // Nederdel - Monki // Halstørklæde - Acne // Støvler - ASOS // Pung - Decadent

Jeg er gået helt i stå med den blog challenge, jeg begyndte på i april, men nu skal den altså påbegyndes igen. Så udfordring nummer fire er, at jeg skal vise, hvilket tøj jeg har på. Derfor har jeg trodset, at jeg ellers normalt ikke er den store outfit-blogger. Dog gør jeg en undtagelse, da en læser også spurgte, om jeg ikke kunne vise noget mere tøj på bloggen. Derfor kunne jeg jo slå to fluer med et smæk, så her er, hvad jeg havde på i dag. Kan I lide det? 

14 kommentarer:

  1. Er vild med det - trods det er simpelt - så er det lige som jeg kan lide! Cardiganen ser seriøst for lækker ud. Åh, suk. Har du evt. et direkte link til støvlerne? De er nemlig virkelig også fine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange gange tak!
      Den er også helt vild lækker!
      Desværre ikke - jeg købte dem i vinters, og de forhandles desværre ikke på deres hjemmeside mere.

      Slet
  2. I really like it! More outfit-posts, please!!! <3

    SvarSlet
  3. Det kan du godt lave noget mere af, super lækkert! ;-)

    //Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! - det vil jeg helt sikkert overveje at gøre så!

      Slet
  4. Lækkert outfit!! - og fedt at se noget af alt dit lækre tøj ;-)

    SvarSlet
  5. I love the idea of outfit pictures in b&w. It's wonderful!

    SvarSlet
  6. love that simple style and of course the rings :)

    SvarSlet
  7. Mere, mere, mere! :)

    SvarSlet