emma

emma

16. september 2013

birthday

I torsdags var det min tur til at have fødselsdag, så nu er jeg lige pludselig 19 år. Egentlig en smule melankolsk ikke at være 18 år længere, da der i løbet af det år, hvor jeg har været 18, er sket så utrolig mange forskellige ting. Kørekort og studentertiden er bare nogle af de ting, der har været en del af mit år.
Fødselsdagen startede ud med god morgenmad i form af pandekager. Senere jordbærkage og varm kakao og restaurantbesøg. En meget fin måde at spendere sin fødselsdag på. Og så var der jo selvfølgelig også nogle gaver.

12 kommentarer:

  1. ej hvor må det være spøjst, altså ikke at være barn mere, sådan for alvor. :)
    men tillykke med det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det helt bestemt også. Og mange tak! :)

      Slet
  2. Åh, tillykke tillykke! Jeg håber, du havde en fantastisk dag. Det lyder i hvert fald sådan :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Rikke! Det havde jeg i hvert fald. :)

      Slet
  3. Mange gange tillykke! Jeg vil også lige tilføje at du er en stor inspiration og at jeg lige har brugt hele min fritime på at kigge din blog igennem, som iøvrigt er fantastisk!

    SvarSlet
  4. Stort tillykke! Lyder som om du havde en skøn dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange gange tak, Natascha! Det havde jeg helt bestemt :)

      Slet
  5. Hvor ser det hyggeligt ud! og tillykke med dagen!
    Kunne vildt godt tænke mig at se noget mere af dit tøj på bloggen!! Måske noget vinter inspiration? :-)

    SvarSlet
  6. Tusind tak! Jeg skal se, hvad jeg kan finde ud af :)

    SvarSlet