emma

31. juli 2013

yesterday was a good day

I går blev brugt på at flyve hele vejen (dog kun 35 minutter i luften) fra Københavns lufthavn til Aalborgs lufthavn for derefter at besøge min kære mormor. Senere blev Skagen og Grenen også besøgt. Det er et sted, hvor jeg ikke har været siden, jeg var helt lille. Dog begyndte det at trække op til regnvejr, da vi var på toppen af Danmark, hvilket jeg også nåede at fotografere på billede nummer 7, hvor den ene halvdel af billedet er fyldt med regnvejr og den anden med sol.

16 kommentarer:

  1. Aalborg er tha bomb.com!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, Aalborg er helt sikkert en fin og smuk by!

      Slet
  2. Great pictures!!
    Love from Germany, Lali

    SvarSlet
  3. Virkelig smukke billeder :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Great photos! Congrats from Barcelona.

    www.takenmoments.blogspot.com

    SvarSlet
  5. I simply adore the way you take pictures! Looking through your blog again and again :)
    Keep up the great work, emma :) x

    www.eighteen-cool.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hvor har du bare en mega lækker blog! Er nu blevet fast følger :)

    Hilsen Ida
    http://nuancerafsort.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange gange tak - det er jeg glad for, du synes!

      Slet
  7. Hvor er din taske fra - på næstsidste billede? :)

    SvarSlet