emma

9. juli 2013

presents

Til det at få sin fine hue på efter 3 års slid og slæb hører der også gaver med til. Jeg er heldig at have fået en masse fine af slagsen, som kan ses nedenunder.
En Chanel neglelak i en meget fin farve til min samling. Den hedder 'Particulière' og har nr. 505.
Flytte-hjemmefra-ting. Heriblandt en kagerulle, en brødform og et viskestykke. Desuden har jeg fået en hvid Margrethe-skål. 
En fjerørering med navnet 'miss eifa black' fra line&jo, som jeg længe har ønsket mig. Den passer til min anden ørering, miss ellenberger, og min ring, miss radnick. Det hele ser enormt fint ud sammen.
Seks musselmalet riflet frokosttallerkner fra Royal Copenhagen. De er helt vildt fine og meget klassiske. Det er dog også dette, der tiltrækker mig.
Et par Rayban i modellen 'Wayfarer' i sorte med mørkegrønt glas. Et par jeg længe også har ønsket mig, og som jeg nu endelig kan nyde sommeren i.

6 kommentarer:

  1. Åh, sikke nogle skønne gaver i den skønne studentertid. Jeg ønsker dig stort tillykke med huen!

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine gaver!
    - Igen, stort tillykke med huen :)

    SvarSlet
  3. Det var dog nogle fantastiske gaver - særligt de Musselmalede tallerkener! Wauw.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - jeg er også enormt glad for dem!

      Slet