emma

emma

6. juli 2013

graduation

De sidste par uger har været helt fantastiske. Jeg kan endelig kaldes student og er nu færdig med gymnasiet. Desuden har jeg officielt sommerferie nu, hvilket var tiltrængt. Jeg har været til dimission, haft en fantastisk dag i selskab med min klasse på studenterkørsel. En oplevelse jeg nok aldrig glemmer og ikke ville have noget imod at prøve igen. Jeg har været til studenterfester, men dette er dog slet ikke slut endnu. Der er stadig en del studenterfester, der stadig skal festes til. Jeg har søgt uddannelse. Mit værelse er helt anderledes grundet en trængen til forandring, hvilket har resulteret i, at der er blevet rykket helt om. Jeg har også haft travlt med at redigere film fra studenterkørslen. Nu er det dog ved at være et overstået kapitel, så derfor regner jeg stærkt med at kunne blogge noget mere i løbet af sommeren. Og så håber jeg, at I stadig har lyst til at læse med, selvom bloggen har stået stille i et godt stykke tid, og selvfølgelig også tillykke til alle dem, der også endelig er blevet studenter!

Al foto credit går til min far, min lillebror og min søsters kæreste.

4 kommentarer:

  1. Tillykke!! Jeg blev også student i år, så jeg kan nikke genkende til den lettelse du føler! Glæder mig til at se og høre fra dig i løbet af sommeren :)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke!
    Jeg kan ikke vente til det bliver min tur om små tre år. Du kan tro, at jeg har tænkt mig at følge flittigt med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Det kan jeg godt forstå. Det lyder dejligt!

      Slet