emma

22. juni 2013

these days

Indlæg er der længe mellem for tiden, men det skyldes eksaminer og forberedelser til disse. Dog slutter dette endelig på mandag kl. 09.51. Jeg bliver nemlig endelig student efter 3 lange og hårde år, så endelig kommer min fine hue til at sidde på mit hoved. Og jeg kan slet ikke vente.
For en uges tid siden overspingshandlede jeg med min mor, da vi var i biografen for endelig at se den længe ventede genindspilning af Fitzgeralds 'The Great Gatsby'. Den var virkelig god, og musikken passede perfekt igennem hele filmen. Derfor lytter jeg også for tiden til soundtracket, og jeg er især begejstret for valget af denne sang, som i forvejen er én af mine favorit sange.
Jeg har fået denne fine halskæde foræret af min mor en dag i København med min søster og min mor. Den er kun lavet af kæder så tung, det kan man vidst roligt kalde den.
Endnu en smuk solnedgang.
Som den sneakers-elskende person jeg nu en gang er, var det svært at holde igen, da jeg læste dette indlæg hos Emma. Jeg gik straks i gang med min søgen efter et par Adidas, dog fandt jeg dem ikke til helt samme pris, men nedsat, det var de dog. Og så er det altså svært at lade være.

4 kommentarer:

  1. Hvor bliver det stort med den sidste eksamen på mandag og den ventende hue forude! Det er en milepæl af den uvurderligt store slags.
    Dine billeder er fine som altid, og jeg deler afgjort din begejstring for "The Great Gatsby" og det dertilhørende soundtrack!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver helt fantastisk. Mange tak skal du have!

      Slet
  2. Which nail polish are you wearing? What do you think about "essie" nail polish?

    SvarSlet
    Svar
    1. I'm wearing Chanel's Rouge Noir, one of my favorites.
      I think they are great. They last long, so that's definitely a plus.

      Slet