emma

2. juni 2013

"graduation is not the end; it's the beginning."

Tirsdag den 21. maj havde jeg sidste skoledag. Vi kom udklædt i skole og fejrede, at dette var den aller sidste skoledag nogensinde. Om aftenen blev eksaminerne offentliggjort, og jeg fik at vide, at jeg skulle op i mundtlig dansk og religion plus en AT-eksamen. Heldigvis ikke noget mundtlig matematik til mig. Jeg har allerede overstået alle mine skriftlige eksaminer, derfor er der kun de mundtlige tilbage, og den 24. juni kl. 10 kan jeg endelig kaldes student og få min fine hue på. Ih, hvor jeg glæder mig. Jeg hader eksaminer, men tanken om, at jeg efter hver eksamen er et skridt tættere på huen, opvejer næsten alt det dårlige.

4 kommentarer:

  1. du tager simpelthen de fineste billeder! det er beundringsværdigt, emma emilie.
    jeg blev også selv noget nær lykkelig da jeg så, at jeg ikke skulle op i mundtlig matematik. dog har jeg stadig et år inden jeg bliver student, og så begynder livet for real.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, altså! - Mange tak!
      Men jeg kan love dig for, at 3.g går simpelthen alt for hurtigt!

      Slet
  2. Den 21. maj må have en fantastisk men samtidig vemodig dag - jeg glæder mig sådan til at blive færdig med folkeskolen, og der er heldigvis kun 3 mundtlige eksaminer tilbage!

    Held og lykke med eksaminerne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder dejligt. Held og lykke til dig også!

      Slet