emma

emma

31. maj 2013

something about me vol.4

Jeg er for tiden glad. 
Jeg har aldrig kunne lide ost. 
Jeg hader at sove, når det er alt for varmt. 
Jeg holder utrolig meget af at lytte til Monte Carlo på p3. 
Jeg synes, at det er mærkeligt at afslutte gymnasiet.
Jeg lytter til meget Daft Punk for tiden. 
Jeg elsker den følelse, som man får, når man åbner en pakke, man har bestilt. 
Jeg glæder mig til mandag den 24. juni kl. 10, fordi så pynter den fineste studenterhue på mit hoved.
Jeg kan ikke leve uden mit kamera. 
Jeg ønsker mig lige nu de her fine solbriller.
Jeg er bange for edderkopper. 
Jeg er afhængig af jordbær om sommeren. 
Jeg har netop nu læseferie. 
Jeg forstår ikke, hvorfor nogle mennesker ikke bruger blinklyset i rundkørsler. Det er så irriterende. Man ved ikke, hvor de drejer. 
Jeg skal aldrig mere have matematik igen. 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker den her slags indlæg; og billederne af dig er fuldstændig underskønne.
    Jeg husker virkelig godt følelsen af, at være for evigt færdig med matematik. Hvilken sejr, efter så mange års indædt had til faget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Jeg kan egentlig rigtig godt lide matematik (jeg har det også på A niveau), dog er det rigtig rart at få det afsluttet. :)

      Slet