emma

19. april 2013

that feeling

Ovenstående billeder er fra sidste sommer, men de er af en eller anden årsag blevet glemt.
Jeg glæder mig så enormt meget til sommerens begyndelse og så alligevel ikke. Sommeren bringer en hel masse dejlige ting med sig blandt andet en studenterhue, sol og varme, afslutning på gymnasiet og begyndelsen på noget nyt. Dette betyder dog også eksaminer, stress og farvel til tre års skole med en dejlig klasse. Det er en ret ambivalent følelse, som jeg ikke rigtig ved, hvordan jeg skal forholde mig til. Kender I til denne følelse? 

5 kommentarer:

  1. Jeg kender hundrede procent til den følelse. Alligevel glæder jeg mig til at feste og få den bedste afslutning på gymnasiet og starte på uni efter sommerferien og dermed få endnu flere gode oplevelser, varme, kys og glæde i sensommeren - med nye venner, der kommer til at betyde mindst lige så meget. Jeg ser virkelig frem til det!

    Du er fantastisk god til at tage billeder. Helt ekstremt god :-)

    marlenelykke.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret - det bringer jo også en hel masse gode ting med sig. Og tusind tak!

      Slet
  2. http://www.turquoise-and-caicos.blogspot.dk/ Hey vil du følges? På Bloglovin? Og som faste læser?? Hvis du kan lide min blog selvf.! <3

    SvarSlet
  3. Vejret er fantastisk i dag, og minder meget om disse billeder!
    Jeg kender denne følelse som min egen bukselomme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for ikke at være den eneste!

      Slet