emma

24. april 2013

blogchallenge


CHALLENGE 1: noget nyt
CHALLENGE 2: skyerne
CHALLENGE 3: nogen jeg elsker
CHALLENGE 4: hvad jeg havde på
CHALLENGE 5: hvad jeg spiste
CHALLENGE 6: ansigtsløst selvportæt
CHALLENGE 8: close-up
CHALLENGE 9: selvportræt
CHALLENGE 10: noget jeg har lavet
CHALLENGE 11: noget sjovt
CHALLENGE 12: teknologi
CHALLENGE 13: fra en distance
CHALLENGE 14: blomster
CHALLENGE 15: mine sko
CHALLENGE 16: barndomsminde
CHALLENGE 17: på hylden
CHALLENGE 18: hvor jeg sov
CHALLENGE 19: hvad jeg læste
CHALLENGE 21: yndlingsmønster
CHALLENGE 22: træer
CHALLENGE 23: solnedgang
CHALLENGE 24: et smil
CHALLENGE 25: solglimt
CHALLENGE 26: noget gammelt
CHALLENGE 27: efter mørkets frembrud
CHALLENGE 28: daglige rutine
CHALLENGE 29: noget købt
CHALLENGE 30: i bevægelse

Af mangel på inspiration (ja ja, Kathrine, du griner nu, jeg ved det) bestemte jeg mig for at lave en såkaldt blog challenge, hvor jeg bliver udfordret til at tage et billede under en af ovenstående kategorier.  De vil blive blandet med almindelige indlæg, så det ikke bliver alt for kedeligt i længden. Jeg tror nu, at det nok skal blive ret sjovt og udfordrende. 

9 kommentarer:

  1. Rigtig god idé! Det kunne være, hvis man måtte låne idéen, at man skulle udfordre sig selv :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder som en spændende idé, jeg glæder mig til se resultatet!

    SvarSlet
  3. Hooooold da kæft, hvor jeg elsker din blog! Den er indbegrebet af alt, jeg elsker at se på og læse om.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, sikke nogle helt vildt dejlige ord! Tusind tak, Sonja - det er jeg enormt glad for!

      Slet
  4. det lyder spændende, glæder mig til følge med i din 'blogchallenge'

    SvarSlet
  5. Det bliver spændende :) Glæder mig til at se hvad det ender ud i!
    Jeg har forresten starten en ny konceptblog, og jeg håber virkelig at du vil tage tid til at tage et kort smut forbi :) Knus moodboardfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Er glad for, at I synes, det lyder som en god idé!

    Anna: Jeg kigger forbi. :)

    SvarSlet