emma

emma

2. marts 2013

favorite earrings

Mine absolutte favorit øreringe er nok dem, der ses på billederne ovenover. Jeg går ikke særligt tit med dem, men de er stadig nogle, jeg elsker at eje. Til daglig er jeg mere til enkelte smykker, men til fester eller andre begivenheder er store øreringe et ynglings tilbehør.
De gyldne spidse øreringe er fra Erbs & Bjerke, de sorte har jeg selv kreeret og kan ses lige her, de store sølv øreringe er fra H&M, de gyldne øreringe med perler er fra Chanel, på billede tre ses mine øreringe fra Zarah Voigt og til sidst ses mine nye øreringe købt her.

10 kommentarer:

  1. The ones from Zarah Voigt are wonderful!

    SvarSlet
  2. er forelsket i de grønne og sølv!

    SvarSlet
  3. Så fine øreringe! Er også selv til det mere enkle til hverdag :)

    SvarSlet
  4. Skøn samling! De er virkelig lækre alle sammen :)

    SvarSlet
  5. Skøn samling, har det ligesom dig mht. til simple øreringe til hverdag og store øreringe til fest.

    Mvh. Michelle-Marie

    SvarSlet
  6. Hvor er de grønne fra Nelly dog smukke!!! Wow. Er forelsket! Kunne du ikke tage et billede af dig med dem på? :-)

    SvarSlet
  7. Mange tak alle sammen!

    Anonym: Det kunne godt ske. Jeg ser lige på det. :)

    SvarSlet
  8. Lækre øreringe! - og igen: du er virkelig god til at tage billeder og lægge rigtig meget stemning i dem, selvom det er øreringe, der er billeder af ;-)

    marlenelykke.blogspot.dk

    SvarSlet