emma

emma

14. marts 2013

something about me vol.3

Jeg ejer enormt mange smykker.
Jeg har en svaghed for neglelakker og helst fra Chanel.
Jeg er meget perfektionistisk især med hensyn til mine billeder.
Jeg er god til at være kreativ.
Jeg er for tiden meget træt af vinter og sne.
Jeg er kan ikke lide at cykle, når der ligger sne. Jeg hader det virkelig.
Jeg er dårlig til at komme til tiden.
Jeg kan lide at høre Monte Carlo på p3.
Jeg ønsker mig enormt mange Line&Jo smykker, bl.a. den her og den her, som begge passer til min ring fra samme mærke.
Jeg bruger alt for meget tid på Instagram, men jeg elsker det. (Jeg hedder forresten "emma_emilie").
Jeg er afhængig af kage. Alle former og afskygninger. Dog helst dem uden flødeskum.
Jeg kan ikke undvære sorte jeans.
Jeg lytter for tiden til Frank Ocean og Bon Iver.
Jeg er opvokset på Sjælland, men kommer oprindeligt fra Nordjylland, hvor jeg har boet fra, da jeg blev født til, at jeg blev omkring 4 år.
Jeg drømmer om at finde en uddannelse, som passer perfekt til mig.
Jeg har lyst til ikke at tage til terminsprøve i bioteknologi i morgen.

5 kommentarer:

  1. Hvor er du enormt smuk, held og lykke til terminsprøven i morgen! :-)

    www.sortstilhed.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. dejligt indlæg - og held og lykke i morgen da!

    SvarSlet