emma

12. februar 2013

hello again

birthday
birthday_2
Efter 20 dage uden nogen form for aktivitet herinde på bloggen, er jeg nu tilbage igen. Jeg beklager stilheden, men jeg har simpelthen ikke taget nogen billeder overhoved. Mit kamera har ligget og samlet støv. Jeg har ikke vidst, hvad jeg skulle fotografere. Nu er jeg tilbage igen efter en lille pause og håber på, at jeg kan få taget en hel masse billeder igen. Skolen har taget det meste af min tid - jeg har fået SRP tilbage, haft AT-forløb, og nu skal jeg i gang med endnu et AT-forløb, men sådan er 3.g jo bare. Afleveringer har der været mange af, men nu har jeg ferie, og den skal bruges på afslapning. Weekenden tilbragte min lillebror og jeg hos min storesøster og hendes kæreste i Valby. I går havde min lillebror fødselsdag, og billederne ovenover er også derfra. Jeg håber, at I har det rart.

9 kommentarer:

  1. hvilken karakter fik du i SRP?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik 7, så det er helt fint :)

      Slet
  2. Jeg er glad for du er tilbage. Jeg har virkelig savnet dine indlæg :-)


    http://alice-in-wondertown.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor er det rart at høre!

      Slet
  3. Dejligt, at du er tilbage (-: Billederne er rigtig stemningsfyldte; skønt!

    SvarSlet
  4. Dejligt bord... tillykke med en overstået opgave

    SvarSlet