emma

emma

24. februar 2013

favorite rings

En læser har spurgt, om jeg ville vise alle mine smykker. Derfor laver jeg nu et par indlæg omkring mine smykker. Dog har jeg valgt kun at vise dem, der er mine favoritter og dem, jeg bærer oftest. På ovenstående billeder ses mine oftest anvendte ringe. Jeg er nok mest til sølv, når det kommer til smykker, selvom min samling dog indeholder nogle af guld.
Den store vindruering er en gave fra mine forældre, som jeg fik til min 18-års fødselsdag. Den er fra Georg Jensen og nok den ring, jeg anvender allermest. Fletringen og kugleringen er fra Jane Kønig og de to nyeste medlemmer af min samling. Fjerringen er fra Line&Jo og endnu en 18-års gave fra min storesøster og hendes kæreste. De to bordeaux ringe er købt billigt over eBay, men er et køb, jeg er meget glad for. De fire små tynde ringe er fra et loppemarked i Paris. Den store gule ring er et arvestykke fra min kære mormor. Den turkise ring er købt på et loppemarked i København.

3 kommentarer:

  1. De er rigtig fine - jeg tør nu ikke selv at gå med smykker. Synes ikke det klæder mig, men jeg er sikker på at de passer dig fint. Om det er guld eller sølv gør ingen forskel. Du er nok en rigtig smykkepige. Elsker din blog.
    xx, Elif

    SvarSlet
  2. årh du har mange fine ringe altså! er forelsket i den smukke gule!

    SvarSlet
  3. So nice! I look forward to the next posts about your jewellery.

    SvarSlet