emma

13. januar 2013

"life is like a box of chocolates. you never know what what you're gonna get."

træ
træ_3
træ_4
I dag er det præcis 10 dage siden, jeg sidst udgav noget her på bloggen. Det er ikke fordi, jeg har for travlt til at lægge billeder ud, men det er simpelthen fordi, at jeg faktisk ikke ved, hvad jeg skal tage billeder af for tiden. Derfor er jeg begyndt at ændre lidt på bloggens layout. Jeg var ufattelig træt af det gamle, og så tænkte jeg, at det var tid til noget helt andet. Hvad synes I om det?

10 kommentarer:

  1. Kender følelsen.
    - Vildt smukke billeder, og jeg er vild med det nye layout :)!

    Knus // upsidedown-yiyang.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Din blog er virkelig fin!! :)
    Knus fra Sofie
    www.basicspacebysofie.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Virkelig flotte billeder, det må jeg sige... Stort knus

    http://satisfiedbyidahofman.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Smukke billeder, jeg er især vild med nr. 2 :)
    Og lækkert layout, altid dejligt med noget nyt!

    xx

    agnethebirkelund.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Mange tak skal I have alle sammen! Er glad for, at I kan lide det nye layout. :)

    SvarSlet
  6. Dit nye layout er virkelig lækkert! ;-) - og flotte billeder.

    SvarSlet
  7. Hvordan er det muligt at jeg har fundet din blog kun nu?!
    Omg, din blog er sååå fin!
    Jeg ville være rigtig taknemlig hvis du havde lyst til at kigge forbi min blog og skrive en kommentar.
    Knus, Anya. <3

    http://ingoldwetrust-anya.blogspot.dk

    SvarSlet