emma

emma

15. januar 2013

acne raya

acne_raya_5
acne_raya_1
acne_raya_2
acne_raya_3
For ikke længe siden tømte jeg mine sammensparede penge og trykkede køb på Acnes hjemmeside. Efter få dage bankede postmanden på døren og ind kom en meget fin pakke. Indholdet var ovenstående enormt fine, bløde og rare Acne Raya cardigan i brun. Den har siddet limet fast på mig lige siden, den kom ind af døren. Den er varm og passer perfekt til de alt for kolde og snefyldte dage lige nu. Den er ét af mine dyreste tøjkøb nogensinde, men det gør også bare, at jeg passer ekstra god på den og er så enormt glad for den.

17 kommentarer:

  1. Omg, hvor er den fin! Overvejer måske også at købe den. Den er rigtig fin men.. Er det ikke lidt irriterende at den er så lang?
    Knus, Anya

    http://ingoldwetrust-anya.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. At den er så lang, gør den bare endnu mere dejlig og speciel :)

      Slet
  2. Århhh, hvor er den fiiin! Grande misundelig herfra, knuuus

    http://satisfiedbyidahofman.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Okay, jeg ved det er måske rigtig meget at spørge om, men.. Hvor har du fundet din HTML kode til blogger. Det vil være fantasitisk hvis du kunne hjælpe mig. Tak. Knus

    http://ingoldwetrust-anya.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor jeg har fundet den? Jeg har ikke fundet den nogle steder, men selv ændret i den, så layoutet ser ud, som det gør nu :)

      Slet
    2. Altså , koden til html? Ved du hvor man kan finde den? :)

      Slet
    3. Nej, desværre ikke :)

      Slet
  4. awwww! I want it! why do you have such a awesome style? <3

    SvarSlet
  5. Svar
    1. Her kan du se prisen:
      http://shop.acnestudios.com/shop/women/knits-1/raya-new-brown.html

      Slet
  6. Hej:)

    Skal vi følges?
    Hvis du starter med at følge mig, og derefter skriver en kommentar med det, så vil jeg helt vildt gerne følge dig:)

    Knus Emma

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg følger ikke blogs, bare for at følges. Men hvis du har lyst til at følge min blog, fordi du kan lide den, er du meget velkommen til det.
      Jeg kigger da forbi din blog :)

      Slet
  7. Vildt godt indlæg :)
    Rigtig fin blog, er fast læser nu! Håber du vil tage et kig forbi min blog: www.blogbyannacornelia.blogspot.dk
    Knus

    SvarSlet