emma

21. december 2012

this week

DSC02008
DSC02109
DSC02117
DSC02029
DSC02017
I onsdags afleverede jeg endelig min SRP, og i går fik jeg juleferie. Jeg fik mit kørekort i tirsdags, og i morgen skal jeg til København og se musical i Det Ny Teater med min mor og storesøster, og jeg glæder mig så meget. Dagen i dag er blevet brugt på afslapning, som er virkelig tiltrængt. December har været en virkelig hård måned, men resten bliver forhåbentligt meget bedre. Juleaften skal tilbringes hjemme i selskab med mine forældre, lillebror og min storesøster. Hvad skal i lave i julen? 

10 kommentarer:

  1. Jeg elsker billeder som disse. Virkelig skøn stemning :-)
    Du lyder som en der trænger til en skøn, afslappende jul. Min står på nogenlunde det samme som din med mor, far, søster og hund ;-)
    Rigtig go' jul til dig!

    xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Det lyder hyggeligt. Glædelig jul til dig også! :)

      Slet
  2. These cookies look delicious!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks! They are very delicious :)

      Slet
  3. Fin blog du har dig og smukke billeder:-)

    SvarSlet
  4. Virkelig fin blog du har, og skønne billeder!
    Kig gerne forbi min blog og evt. bliv fast læser som jeg er blevet med dig :)

    http://blogbyannacornelia.blogspot.dk/

    Knus

    SvarSlet
  5. Ihh nogle lækre billeder.

    Uh jeg skal holder min nevøs første jul i selskab med begge søstre, svoger, mor, far og bedsteforældrene det bliver dejligt :D

    Glædelig jul fra
    Michelle-Marie

    SvarSlet
  6. Tillykke med kørekortet. Smukke billeder!



    bymettegravesen.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Du kan altid få selv de mest almindelige ting til at se utrolig smukke og hyggelige ud!

    camillamondrup.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Mange tak alle sammen og rigtig god jul til jer! :)

    SvarSlet