emma

3. december 2012

december

Søndag formiddag iklædt vanter, tørklæde, gummistøvler og vinterfrakke tog jeg kameraet i hånden og begav mig en tur ud i haven. Det blev egentlig ikke til særligt mange billeder, men ovenstående er nogle af dem. Senere fik vi gæster, og de følgende timer blev brugt på julehygge med æbleskiver, te og kaffe og julekager, og med det første lys tændt i adventskransen. Jeg skal helt sikkert meget snart ud igen og fotografere. Måske i skoven. Har I haft en dejlig første søndag i advent?

14 kommentarer:

  1. Super flotte billeder! Der er næsten ikke noget bedre motiv en sne, synes jeg!

    // annaseeberghansen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg er helt enig :)

      Slet
  2. Smukke, stemningsfulde billeder som altid. Glædelig december!

    SvarSlet
  3. Ihh hvor ser det fint og hyggeligt ud.. :)

    SvarSlet
  4. årh hvor ser det skøøøønt ud! :)
    Er ret vild med din blog! Måske du vil følges, eller bare give lidt respons på min? :)
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have!
      Jeg vil gerne kigge forbi den.

      Slet
  5. What a lovely table decoration.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks! It's my mom who has been creative :)

      Slet
  6. Dejlige billeder! Jeg ville gerne drikke te hos dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Er glad for, du synes, det ser hyggeligt ud :)

      Slet