emma

12. december 2012

chanel collection

DSC01903 kopi
DSC01905
DSC01906
DSC01907
DSC01910
DSC01911
Gennem en længere periode har jeg fået samlet en del Chanel neglelakker sammen. 8 af ovenstående er mine, og 3 af dem er min mors. Men lige nu står de altså alle sammen og pynter på mit værelse. Jeg har planer om at udvide samlingen. Der er i hvert fald et par stykker, jeg gerne ville have hjem til mig. Men jeg må nok hellere vente til efter jul. Man kan jo aldrig vide, om én eller anden har tænkt sig af forære mig en i julegave. På nuværende tidspunkt er min favorit af ovenstående nok Périodot. Men min absolutte favorit, som jeg nok altid vil være kæmpe fan af, må være Graphite. Har I en ynglings neglelak?

4 kommentarer:

  1. Chanels lakker er også bare noget af det bedste :)
    knus
    http://fashionchok.blogspot.dk/2012/12/give-away-time.html

    SvarSlet
  2. Åh, sikke en flot samling!
    - Hvor køber du dem henne? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. En del af dem er købt i udlandet, og nogle af dem er købt i Matas og i Magasin i København. :)

      Slet