emma

emma

8. december 2012

at the moment

DSC01616
DSC01608
DSC01619
DSC01627
DSC01220
Fra i onsdags og helt til den 19. december skal jeg skrive SRP-opgave. Derfor tilbringer jeg tiden hjemme i ly for sne og kulde med kager og te ved min side. En rar måde at bruge sin december måned på, må jeg indrømme. Dog skal jeg skal skrive 15-20 sider, så travlt, det er jeg sikker på at få. Jeg vil prøve at presse pauser ind, hvor jeg kan tage nogle billeder og få lagt dem herind.
Billederne i dette indlæg har egentlig ikke noget med teksten at gøre, men det er nogle billeder fra den seneste tid, som har været fyldt med sne, mørke, nybagte vaniljekranse og pæne blomster.

10 kommentarer:

  1. Min søster går også og rodder med en SRP-opgave lige nu ;)
    Men ellers vildt flotte billeder :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er vidst ikke den eneste, der har travlt med den opgave lige nu :)
      Mange tak!

      Slet
  2. Virkelig fine, stemningsfulde billeder! Jeg er altid spændt på nye indlæg fra din side af med flotte billeder til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det er jeg virkelig glad for :)

      Slet
  3. det sidste billede er rigtig flot!

    SvarSlet
  4. lyset er super lækkert på de to nederste billeder!

    camillamondrup.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Det er nogle virkelig flotte billeder!
    Held og lykke med opgaven!:-)

    blog-sille.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak til både opgave og billeder! :)

      Slet