emma

4. november 2012

school ball

Lørdag aften blev brugt i selskab med min klasse og alle de andre 3.g'er på mit gymnasiet. Der var nemlig kongebal, som er det sidste bal for alle 3.g'erne. I 1.g var der vandbal. Jeg havde den fineste blondekjole på fra Zara og mine Zarah Voigt øreringe, som jeg egentlig aldrig har nævnt, at jeg endelig har købt. Efter kongeballet var der efterfest hele natten lang, så søndag er blevet brugt på afslapning. Billederne er ikke de bedste, da rummet var dårligt oplyst, og jeg ikke ville have billeder med blitz, da det virkelig intet godt gør. Forresten er alle billederne også taget af min kære far.

15 kommentarer:

  1. Hvilket gymnasium går du på?
    Er jeg langt væk hvis jeg gætter Sorø eller Herlufsholm?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er rigtigt. Jeg går på Sorø Akademi :)

      Slet
  2. Åh, hvor er det fantastisk! Rigtig gammeldaws og med masser af stemning. Ville ønske at vi havde noget lignende på min gymnasium!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig traditions- og stemningsfyldt :)

      Slet
  3. Hvor ser du fin og rar ud! :)

    SvarSlet
  4. så fine og stemningsfyldte billeder. jeg ville også gerne have oplevet sådan et bal. vores gallafest blev holdt i parken med tjenere og ankomster i limousine, hvad hyggeligt er der i det?
    husk at blitz sagtens kan gøre godt, hvis den er god (ekstern, selvfølgelig) og bruges ordentligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det lyder også hyggeligt :)
      Det kan du have ret i. Jeg er desværre bare ikke indehaver af en god ekstern blitz. Det må jeg skrive på min ønskeliste. :)

      Slet
  5. Er det lang tid siden du har købt blondekjolen fra Zara? Den er enormt fin, men jeg kan simpelthen ikke finde den. Har du evt et link?
    På forhånd mange tak - du er så flot altså :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Her er linket:
      http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/dk/en/zara-W2012/269185/868545/STUDIO%20DRESS%20WITH%20LEATHER%20PEPLUM%20FRILL

      Og tusind tak!

      Slet
  6. Fede billeder!!

    er fæst læser nu..... x10
    http://satisfiedbyidahofman.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Lige blevet fast læser af din blog! den er bare super fin, med lækre billeder!

    SvarSlet
  8. Er lige blevet fast læser ! Elsker dine indlæg !
    http://camillamondrup.blogspot.dk

    SvarSlet