emma

19. november 2012

a misty morning

Hele morgenen og formiddagen var dækket af et tykt lag tåge. Jeg skulle møde sent, så jeg havde lige tid til at fange den tunge tåge og alle de fine regndråber med mit kamera. Alligevel medførte det, at jeg kom for sent. Til mit held tjekkede min lærer fravær lidt sent, så jeg nåede lige præcis ind i klassen, da mit navn blev råbt op.
Og til noget andet så har jeg tabt min computer, så skærmen på den virker ikke længere. Derfor benytter jeg min mors for tiden, indtil jeg får sparet sammen til en ny. Derfor bliver det nok ikke til mange indlæg for tiden.
Og for at skrive om noget helt helt andet, så har jeg bestået min teoriprøve med 0 fejl sidste mandag, så mandag er ikke længere den værste dag, der findes (I hvert fald ikke sidste mandag - i dag var nok lidt slem). Og om ikke længe, skal jeg til køreprøve, og snart er kørekortet mit.

12 kommentarer:

  1. i lvoe the photo of the spider web ♥ breathtaking

    SvarSlet
  2. Så vildt fine billeder du får taget med dit nye objektiv, det gør virkelig noget helt specielt når man kan lege med dybdeskarpheden på en helt anden måde. Dine billeder før var forresten også super flotte, det kræver jo også talentet - intet der. Og stort tillykke med din beståede teoriprøve! Hvor dejligt.

    SvarSlet
  3. orv.. nr. 1 og 4 er jo utrolige! du er virkelig en af de dygtigste fotobloggere, jeg kender. tillykke med den beståede prøve og øv med computeren, men så har du jo en undskyldning for at bruge penge på en flot ny én :) ha' en dejlig mandag, den er snart overstået ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tusind tak, Sarah! Det betyder altså meget at høre. Du har helt ret med hensyn til computeren. :)
      Din kommentar gjorde i hvert fald min mandag meget bedre :)

      Slet
  4. årh, jeg dør altid over dine billeder. de er SÅ smukke

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have, Christina! :)

      Slet
  5. det første billed er VIRKELIG flot ! bliv ved, bliv ved, bliv ved !!
    camillamondrup.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Hej,
    just wanted to let you know that I love your blog! :) And I wanted to ask you which font you used for this book? http://emmaemilie-emmaemilie.blogspot.de/2012/10/a-book-with-photos.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! :)
      It's called "Typo American LT".

      Slet